EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

miércoles, 1 de septiembre de 2010

CAMIN REIAU - 150KMS

Miguel, Lola i jo


Sortida cursa 15 pobles, Pep i jo.
Hola, us faig una breu introducció d'aquesta aventura per la Vall d'Aran.
Quan acabi les vacances us faig la crònica sencera de tot el que va passar des del divendres 27 al dimecres 1 de setembre.
Ara sols unes quantes fotos, unes quantes paraules directes del meu cor de la gran satisfacció, alegria, eufòria, etc, etc que tinc dins meu!!

Per començar aquestes vacances no està gena malament, anem a la Val d'Aràn divendres per començar-nos ja ambientar, sobretot jo perquè m'espera feina de la bona.
Em vaig proposar fer la ruta del CAMIN REIAU en 2 etapes de 75kms cadascuna que sumades són 150kms i 12.000 metres de desnivell acumulat + la cursa dels 15 pobles que es va dur a terme el diumenge, una mitja marató de muntanya amb 1500m de desnivell acumulat on vaig fer un discret resultat de 2h38', quedant 7a.
Dilluns de matinada comencem en Pep i jo el repte, de Vielha a Arres de Jos, 75kms que els fem amb unes 13 horetes i dimarts 75kms + de Ares de Jos fins altra vegada a Vielha, comptant com a suport logístic amb en pep, i com a llebres: Ricard, Miguel i Lola, tots ells fantàstics i que entre tots plegats lluitarem per què el dia de demà també podem disfrtar aquest CAMIN REIAU com a ultra.... Com bé us he avançat abans, prometo crònica d'aquest gesta per la bonica Vall d'Aràn.
Que acabeu de passar unes bones vacances!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario