EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

jueves, 13 de mayo de 2010

ROMÀNICA DE NAVÀS 2010




Just fa 5 dies que vaig córrer la Romànicade Navàs. 80kms i 4600m de desnivell acumulat.

El meu objectiu fins ara sempre és rebaixar la marca de l'any anterior i cal dir que en aquesta edició em va costar força, ja que tan en el 1r, 2n i 3r avituallaments vaig fitxar en el temps exacte que l'any passat, si si, ni jo m'ho creia i no sé quantes vegades ho he comparat, és una cosa que ni feta expressament.

O sigui que cada vegada veia que rebaixar la meva pròpia marca es feia força difícil, o que hauria de començar a apretar de valent i passat St. Joan Degollat, just 2 kms abans de Puig-Reig, vaig decidir això!

Parar poquíssim ens els darrers avituallamets seria la 1a clau, pujar fins a Pinós alegrament i just aconseguit el màxim ascens, punt més alt de la marxa, Padrós, no pararia de córrer per molt que em costés fins a Cornet.

Val a dir que durant tota la nit vaig gaudir d'una gran companyia, l'Andrés d'Alcanar un figura de les Marxes de Resistència, en Tòful de Manresa i en Joan Gamisans de Navàs amb ell no calia està patint per seguir en el camí correcte, és coneixia la zona a la perfecció!!

Arribar a Cornet se'm va fer molt feixuc, pista pista i més pista i no arribava mai fins que a les 3:39 fitxem!!

Sols arribem en Joan i jo, els companys abans descrits arribaràn uns minuts més tard.

Sortim esperitats cap a Navàs, això ja ho tenim però sinó apreto més sols baixaré escasos minuts de les 11 hores del 2009. En Joan està tan content ell, ja que el seu objectiu era baixar de les 12 hores i està pletòric i m'ajuda a aconseguir el meu somni:

Em comenta: "a la pròxima pujada caminarem..." així que un cop a la 1a pujadeta jo penso, fins que ell no pari, jo tampoc! I si si pim pam pim pam ell no para i jo tampoc i així en 3o 4 tobogans... De cop em diu ja està 2 kms i arribem a Navàs, sols ens queda la última pujada d'asfalt i jo que li responc que aquesta no és important, ja que allà és veu Navàs a davant i això ressucita els morts... I tant! ARRIBADA a les 4:27, temps total 10:27, 1a fèmina i 11ª de la general.

Objectiu complert 29' menys que l'any passat!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario