EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

lunes, 12 de abril de 2010

ENTRENAMENT CUBE - LA MOLA

Foto de sortida a les 7 del matí GRAN SORTIDA LA D'AHIR !! Em vaig llevar doreta ahir, abans de les 5, ja que a última hora de dissabte, parlant amb la Montse Torné li vaig demanar si m'acompanyaria amb el seu cotxe a Coll d'Estenalles, així el tema dels cotxes quedava del tot solventat si en deixàbem un allà. A les 6 deixa el cotxe allà dalt la Montse i baixem amb el meu cap al Cube, com que anem bé de temps parem a fer un mos a St.Fruitós ja que només porto 2 barretes i 2 litres d'aigua per passar el matí. Arribem al Cube i ja hi són tots, falta en Marc. Que no me n'adóno fins que comencem a tirar... I el Marc? (pregunto jo) I de sobte veig que arriba corrent com si res per darrere nostre, diu q ha hagut de fer un sprint per atrapar-nos... Jo no el veig cansat... Bé, trotant tots cap baix el Pont de Vilomara, aquí fem una petita variant que ens estalvia passar per dins de la Vila i trepitjar asfalt, molt millor aquest petit canvi. Comença la pujadeta fins a St. Jaume de Vallhonesta, GR. Aqui es comencen a fer grupets que de tan en tan ens anem reagrupant. En CAT ens deixa, va prometre que ens acompanyaria un tros i ell ja ha complert amb la seva paraula, com també amb la d'ensenyar-me possibles variants. Molt agraïda. Sempre va bé tenir tota aquesta informació i saber que podem contar amb la teva ajuda, CAT. Anem tirant jo amb una mica de neguit pq en Mirabet fa ratu que s'està esperant als Hostalets d'en Davi. Ell vé des de Mura corrent i coneixent-lo segurament per no "refredar-se" estarà fent algunes sèries de propina.

Un altre membre de l'equip tb dóna mitja volta, en Robert, ja a la sortida m'explica que a les 13h hauria de ser a lloc així que decideix acompanyar-nos fins el Coll de la Morella i un cop en aquest punt donar mitja volta i tornar per el mateix lloc que em vingut.
A diferència de l'altre entreno que feia més fred... Avui el solet apreta de valent. A mi m'encanta, fa un dia genial.
Quan ja queda poc per la Mola, uns 8 o 9 kms i dp de reagrupar-nos tots en un punt, la majoria comencen a tirar i jo em quedo amb les xino xano per fer-me una foto... En Santi que estava allà tb comença a tirar i amb aquestes que quan es troba davant del dubte al pròxim encreuament i al veure que els altres han tirat endavant m'espera per demanar-me per on, jo l'indico pero a partir d'aleshores no les tinc totes, vaig confosa i ja dubto de tot, el camí que estem fent no em sona. Tinc present que s'ha de baixar per un sender fins baix "La Barata", masia situada a la ctra. vella de Terrassa.Truco a en Corrales i em comenta que ja fa una mica que ens estàn esperant a baix, ell m'indica, pero tot i així si no fos per l'ajuda d'un sr. que estava caminant per la zona jo agafava un altre sender que tb baixava, per això em confonia pq s'asemblava força al que habíem de prendre. Estava totalment desorientada!! Gràcies aquest sr... agafem el camí correcte i avall que fa baixada fins a retrobar-nos. Tenim la Mola relativament a prop pero com que em perdut molt desnivell, ara l'em de recuperar, primer de mica en mica fent forces pistes, corribles, pero d'aquelles que carreguen pq van pujant progressivament.Trobem forces arbres caiguts per culpa de la monumental nevada de principis de març. Pero es divertit, corra, salta, per dalt o per baix... Sembla que estiguem fent una gimcama.Finalment forta pujada, pero que es fa bé, això ens indica que tenim la Mola ben aprop nostra.Un cop dalt foto de grup, ens hidratem bé sobretot pq alguns s'han quedat sense líquid a causa de la calor i avall que fa baixada fins el Coll d'Estenalles.
Els més ràpids comencen a tirar i tb els que més pressa tenen pq el Pep ja està al parking esperant-los.Més tard arribem la resta on ens dividim en tres grupets: uns al cotxe de la Sílvia (gràcies per la teva ajuda), en Sebi, i el cotxe de la Montse que habíem de deixat allí de matinada.
A tots moltes gràcies i espero retrobar-me ben aviat per disfrutar de la muntanya com ho vam fer aquest diumenge.


No hay comentarios:

Publicar un comentario