EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

lunes, 12 de marzo de 2012

CURSA DELS GITANOS 4/3/12


Avui toca córrer a Taradell, la Cursa dels Gitanos, jo faré la llarga de 23kms segons el Garmin i el Pep la curta d'11kms.
L'any passat ja la vaig fer, era la 1a edició, i la vaig guanyar amb el mateix temps que aquest any, 2h23' amb la diferència que enguany he fet 6a de fèmines, quin planter que hi havia, però m'he sentit bé corrent, bones sensacions a diferència de l'any passat i això per mi és molt bo, de cara afrontar la llarga temporada d'ultres que m'esperen.
No faré un resum del recorregut ja que és el mateix de l'any passat amb un parell de petits canvis segons em van explicar els organitzadors.
Remarcar que és una cursa ràpida per els corredors, no per mi que sóc diésel. La 1a part molt trencacames, és un puja baixa molt ràpid que muscularment et va desgastant i la 2a part, a part de tindre pujdes més llargues, et permet estirar més les cames i agafar un bon ritme de carrera fins a l'arribada, que s'acaba la cursa en baixada pràcticament.
Em va fer especial il.lusió retrobar-me amb els Jordi's de l'Everest Trail Race (el càmera i el fotògraf), a més a més en Toni Monterde que feia el control de temps (Chips) tan a la Everest com als Gitanos, que bé poder recordar anècdotes altra vegada de l'Himalaya a Taradell.

Classificacions:
http://www.cetaradell.net/index.php?option=com_content&view=article&id=109:2a-cursa-dels-gitanos-classificacions&catid=41:curses&Itemid=73

No hay comentarios:

Publicar un comentario