EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

jueves, 9 de febrero de 2012

CURSA NOCTURNA DE ROCACORBA

Ni el fred ni l'home llop van ser obstacle per la 1a cursa nocturna de muntanya que es va celebrar el passat 4 de febrer a Can Adri. La prova constava de 2 recorreguts un d'11kms i l'altre de 22kms.
Amb l'Isma vam optar per formar parella mixta i córrer la de 22kms.
Per mi a part de córrer de nit era una de les principals atraccions, el poder participar de forma individual o bé fer parelles: mixtes, 2 fèmines o bé 2 nois.
“Èpica”, amb aquesta paraula descrivien la primera edició de la Cursa Nocturna de Rocacorba els més de mig miler de participants que van voler desafiar les temperatures gèlides de dissabte passat.
A dos quarts de set les llums del pavelló de Canet d’Adrí s’apagaven. I només una referència... la llum del frontal. Així doncs, mica en mica, una riuada de punts de llum començava a enfilar-se cap a Rocacorba.
Dies abans amb les inclemències meteorològiques els mateixos organitzadors es preguntaven si haurien de canviar el traçat de la prova, però no va fer falta ja que es va desenvolupar amb normalitat pel camí previst. El petit gruix de neu acumulat a les cotes altes li atorgaven encanta a la prova, mentre les zones gelades van exigir una tècnica més depurada als corredors.
Personalment em va agradar ja que es podia córrer força estona per pista, sols era corriol la pujada al cim i el descens per un sender força tècnic, amb trams de gel que calia extremar més les precaucions.
No vaig veure res a part d'un petit glop d'aigua en el 2n control, la beguda estava en gran part glassada, així que un cop a meta ja em vaig refer a base de fruita i aigua.
Amb l'Isma vam fer 6ens d'equips mixtos amb un temps de 2h 21'.
Durant la prova vaig escollir bé el vestuari perquè no vaig passar absolutament gens de fred, malla llarga, tèrmica i a sobre d'aquesta una camiseta de La Fuma màniga curta model "Guina" més un impermeable de gore molt lleuger de La Fuma també.
Em vaig quedar satisfeta per ser la primera cursa de la temporada.

http://www.youtube.com/watch?v=ZDDk2uq3TV0&feature=youtu.be

No hay comentarios:

Publicar un comentario