EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

lunes, 2 de enero de 2012

Maratón de Anaga - k42 - TENERIFE

Gairebé vaig prometre que després de córrer la Everest trail Race faria un descans actiu ja que la nova temporada promet. Vaig canviar de plans al notar les bones sensacions en els curts entrenaments de després de l’Everest, desconeixia com podria tornar però resulta que em vaig trobar molt bé a la tornada tan físicament com emocionalment parlant i tot això em va portar a prendre la decisió de córrer a Tenerife, a la població de la Laguna, patrimoni de la humanitat, la K42 i amb ella ampliaria el meu currículum.

Arribem dissabte 10 de desembre a Tenerife, estem allotjats a un hotelet de La Laguna, la mateixa població d’on arranquem l’endemà diumenge a les 9:00.

Estem ja a la zona de sortida, hi ha molt d’ambient. Després de moltes salutacions em començo a situar just davant la línia de sortida, ens fan les presentacions als atletes convidats i amb pocs segons ja la tenim liada, ja em trobo corrent fora de ritme per unes rampes vertiginoses que per ganes ja caminaria, però no potser, “aguanta Marta aguanta, que ningú camina...” anava pensant jo en aquells durs moments. I es que sempre a qualsevol prova, ho passo fatal en el moment de començar, ja sigui en baixada perquè sortim massa fletxats i en pujada perquè no ha donat temps a escalfar... Tot és fotut, la veritat per mi. Cada vegada en sóc més conscient, per molt que vulgui apretar el meu cos no en vol això si, va de menys a més això comporta que cada vegada tingui millors sensacions conforme avança la cursa, bé, sempre hi ha excepcions però aquí a la marató d’ Anaga tot va anar força bé. Motor diesel a tope!!

Aquí teniu el perfil de la cursa:

La meva tàctica va ser aguantar com fos un bon ritme de sortida, cada vegada millorant-lo i atacar a la pujada de la part final. Una pujada dura els primers cinc kms però que després encara que l’ascens no s’acabava ja no era tan mantinguda i tenies alguns “plans” per recuperar. A partir de l’últim control intento fer la baixada tan ràpid com puc, no és tècnica per tan se’m dóna bé i quan ja ens estem acostant a l’arribada encara m’entre més subidón quan m’adono que estic atrapant a en Paco i el seu amic Toño, els feia a l’arribada aquest parell així que amb ells arribo a meta súper contenta d’aquesta 2a posició amb 5h 28’. Genial!

http://www.gesportcanarias.com/doc/K42_Anaga_Marathon_2011/General_Femenina_K42AnagaMarathon.htm

2 comentarios:

  1. Collons Marta, no pares!... vaja descans actiu,je je je, i com sempre genial, ets la reina de les Canàries...
    Va! records i fins aviat.
    I bon any.

    ResponderEliminar
  2. Eiii bon any David! El descans actiu va ser dp fins el 31 de gener, ara s'ha acabat la "bona" vida! I començo lo millor altra vegada ;-)!!

    ResponderEliminar