EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

domingo, 20 de marzo de 2011

CURSA D'OLVAN

Per seguir amb la preparació de cara la Transvulcania d'enguany que serà el 7 de maig, vaig decidir en apuntar-me a la tringular de curses de muntanya del Berguedà.
http://www.mountainrunners.eu/triangular2011.html
Considero que són unes curses curtes, però que dónen xispa i explosivitat, les quals els hi tinc molt de respecte, encara que no m'hi senti tan bé són ideals com a complement de l'entrenament que estic seguint per afrontar les curses de llarga distància.
Així doncs encetem aquesta Triangular a Olvan:
A les 10h del matí donen el tret de sortida.
Comencem a córrer per pista de forma suau perquè la cosa ja s’enfila, anem deixant enrere les instal·lacions de l’empresa Indómit que és on ens esperaran altra vegada a l’arribada.
Ens desviem per un corriolet a mà dreta encara en ascens per poca estona ja que en minuts ens avisen de que tindrem baixada, curteta, però que es posa molt bé per recuperar el subidón de la sortida.
De seguida enfilem ja per la primera de les pujades, sols en tenim 2, però intenses.
Passem el 1r avituallament, no trobo ni el gust de l’aigua que intento beure, a penes un glopet i enllà, passem per dintre d’una riera i continuem amunt que fa pujada, davant meu veig tota una filera de corredors que em dibuixen el perfil que em queda per davant, mica en mica el vaig superant fins arribar al control de dalt la Portella, km 6’5, és un lloc molt bonic, continuem però ara baixem força, a través d’un corriol humit, relliscós i ple d’arrels, amb paciència es va fent però aquesta a vegades va ben escassa.
Ens anem topant amb caminaires que ens van obrint pas i m’informen de que vaig 4a, la noia que tinc davant ens anem fent la goma, intento no deixar-la escapar i em reservo per la part bona, la baixada del final de cursa.
Ens tornem a ficar de peus ben bé dins de la riera per afrontar la 2a pujada, que altra vegada ens portarà on hi havia el 2n avituallament en aquest cas portem ja 14’3kms.

Ara espero que la baixada sigui per pista i de les bones, de les que m’agraden a mi, de les que a molts corredors sols de veure-les es trenquen, jo no, jo creixo. Avall que fa baixada, passo l’Elisabet i avall sense afluixar, ja començo a veure la lluentor dels cotxes , és el pàrquing d’on em sortit aquest matí, que bé, això s’acaba, entro tercera amb un crono de 2h 10’, 19’5 kms amb + de 900m de desnivell positiu.
Ha estat un gran entreno, em dono per satisfeta després d'una dutxa ràpida amb aigua freda i en l’entrega de medalles, després de parlar amb molts coneguts i conegudes me’n vaig cap a casa amb ganes de retrobar-me amb tots ells a la cursa de St. Jordi de Cercs que serà el 17 d’abril.
Fins aleshores salud i molts kms.

No hay comentarios:

Publicar un comentario