EVEREST TRAIL RACE

EVEREST TRAIL RACE
Admirant els pilars del món!!

martes, 4 de enero de 2011

SANT SILVESTRE DE MANLLEU

Per despedir-me bé de l’any 2010 vaig decidir córrer la St. Silvestre de Manlleu de sols 4800m.
Principalment perquè el grupet de Santa Mª d’Oló (Cèlia, Laia, Enric i Maria) el qual ens trobem tots els divendres a les 19h per córrer i entrenar-los varen decidir que aquesta cursa podria ser la seva primera experiència en curses.
Portàvem tot el trimestre enfocant l’entreno per la St.Silvestre.
A les 19h en punt a l’Av. de Roma es donava puntualment la primera de les sortides, la reservada als atletes menors de 10 anys, amb una distància de 400m. Amb 1200m varen competir els d’11 i 14 anys que sortien 10’ més tard.
L’última de les carreres era la nostra, l’absolta. El meu objectiu era superar la meva marca ja disputada en aquesta carrera fa uns 3 anys 23’. I el del meu equipet era finalitzar amb bones sensacions la seva primera cursa.
Donen la sortida i entre converses no he pogut escalfar, sols algun trist estirament i apa, em costa molt dur un ritme alt però mica en mica començo a passar gent i això suposo que m’anima força, porto en Pep davant i de moment no puc atrapar-lo, tinc la sensació que torno a perdre el ritme fins que en una de les voltes m’adono que el tinc bastant a prop, possiblement el pugui atrapar, efectivament, el meu Garmin marca que porto 4kms just quan em poso al seu costat, em comenta que no pot augmentar el ritme, que el mantindrà fins l’arribada, jo intento a per totes arribar tan ràpid com puc a l’arribada, sols queden 800m, una eternitat per mi a al ritme que porto, 4’8’’ és el què em marca el Garmin just quan paro el cronòmetre: 20’17’’.
Estic contentíssima, volia fer 20 minutets i ho he aconseguit, no és un temps bo en gairebé 5kms però per mi si ja que no entreno mai aquesta distància.
En Pep arriba darrere meu i més tard els 4 Olonencs. Em comenten que han anat disfrutant de la cursa i que tenen ganes de fer-ne una altra ben aviat, aquest era el meu objectiu també que acabessin amb ganes i bones sensacions.
Ens despedim i marxem ràpid per anar a celebrar el cap d’any. Amb les presses no tenim temps de mirar-nos les classificacions.
Quan ho faig i perquè la Maria m’ho fa saber veig que he fet 2a fèmina, penso que això si que va ser un final del 2010 feliç feliç. D’entre 807 atletes jo vaig quedar a la posició 187.
http://connect.garmin.com/activity/61641498
Bon Any 2011 a tots!
Us prometo notícies fresques ben aviat del 1r objectiu d’aquesta temporada:

GR-10 EXTREM VALÈNCIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario